Saturday, 28 January 2012

MERINDUI UCUK KESAYANGAN

EYKA HERE:: dekat hampir sebulan da aku x jmpa dye...rindu sgt2...emm... dalam bulan nie sje da bpe kali kiteowg gdoh..tp apa bole buat smua dugaan bercinta.. emm.. knp la ada je yg x puas aty pasl kiteowg ...ada je yg nk menghancorkn hubungan kiteorg...pe la salh kiteowg kt korang2...emmm....tp xpe la....ape pon jd kami msih bersama.... sayang..kau taw x yg aq rindu kau sgt2... nk kau ada dgn aq... spanjang mase..walupun x de dpn mata ...ckup kau muncul dalm haty niee.. aq rindu kau sgt2... aq harap2 sgt.. abiz skolh nanty dpt stay bersama kau.. harap sgt2... aq terlalu merindui kamo....yunk...taw x kdg2 airmata nie mengalir dgn sendiri nye..tak kala haty merindui mu yg teramat sgt..sperti sekarang niee... knp la halangan untuk kita terlalu bnyk sgt sayang... btw x pe la anje taw ucuk xkn hancur kan hubungn nie mcm tu jee.. mcm tu jgk dgn anje..bia apa pon yg terjd anje masih bole trima ucuk seadaanye...anje harap ucuk pon mcm tu jgk sayang....i love u so much my hubby....ucuk..anje nk ucuk taw anje setia ngn ucuk..anje x cari org laen pon.. anje harap ucuk phm perasaan anje... anje senang sgt ble anje tngh sedey or mrh ucuk sntiasa ada dgn anje...walaupun kite tngh gdoh terok..ucuk still bole phm haty anje... thnks sayang... anje tw cara anje kdg2 menyakitkn haty ucuk...tp anje x berniat nk buat mcm tu...anje taw msti ucuk pernah terpke kn anje ni mcm xreti nk menghargai ucuk..ble ucuk ada dpn mata anje... anje mintk mp sayang...muaahhh...anje sayang ucuk sagt2... anje x taw nk tulis mcm mna ag....tp anje taw lau anje x tulis smua nie pon..ucuk tetap da taw kn??

No comments:

Post a Comment